Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Το μωσαϊκό του Ακη

Καλημέρα με μια ανάρτηση που έπρεπε ήδη να έχω ετοιμάσει αλλά δε τα κατάφερα!!!

Την προηγούμενη Τετάρτη γιορτάζαμε κι εμείς!!! Ο γιος μου κι ο πεθερός μου, ανίψια και θείοι!!! Μια οικογένεια γεμάτη Γιώργο....

Για να ευχαριστήσω το μικρό μου σεφ ζαχαροπλάστη αποφάσισα να μπούμε στην κουζίνα και να φτιάξουμε ένα πολύ εύκολο γλυκάκι για κέρασμα!!!

Ώρα εν δράση!!!

Στο μυαλό μου είχα το μωσαϊκό που είναι εύκολο και δροσερό!!! Είχα δικιά μου συνταγή αλλά έψαξα και βρήκα μια του Άκη και μια της Αργυρούς!!!

Επέλεξα αυτή του Άκη γιατί μου φάνηκε ακόμα πιο εύκολη και είχε και λιγότερο βούτυρο (χιχι)

                        Recipe main

Τη συνταγή θα την βρείτε εδώ!!!! Το μόνο που πρόσθεσα ήταν λίγη τεντούρα για γεύση και άρωμα. Βγήκε υπέροχο!!! Φυσικά δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω, διότι δεν έμεινε ψίχουλο!!!

Δοκιμάστε το και θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους!!!


3 σχόλια:

  1. Φαίνεται πεντανόστιμο
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκης και κακό δεν γίνετε.. κλασσικό και υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένος Άκης Πετρετζίκης...τον αγαπώ! Να τους χαίρεσαι όλους τους Γιωργάδες! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips