Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Νηστίσιμος σοκολατοπειρασμός!!!



Ξέρω ξέρω είμαι επιεικώς απαράδεκτη!!!
Εξαφανισμένη εδώ και μέρες και μπορώ να πω ότι μου λείψατε!!! Δε λέει να φτιάξει και ο καιρός να μας ανεβάσει το ηθικό....

Τέλος πάντων...
Σήμερα ο αντρούλης μου ξεκίνησε τη δουλειά. Είναι βλέπετε ξενοδοχοϋπάλληλος και είπα το απόγευμα που θα επιστρέψει να τον γλυκάνω λιγουλάκι!!!

chocolate_crazy_cake_3Έψαχνα στα blogs και έπεσα πάνω στο νηστίσιμο σοκολατένιο κέικ που μας πρότεινε η Αθηνά από το Craftaholic. Η συνταγή ανήκει στην Ελπίδα απο το blog "Two boys and Hope" και θα βρείτε τη συνταγή εδώ!!!


Η μόνη αλλαγή που έκανα είναι ότι δεν έφτιαξα γλάσο... Έλιωσα την κουβερτούρα με δυό σταγόνες σπορέλαιο και την έριξα πάνω στο κέικ.

Εννοείται ότι με βοήθησε ο master chef του σπιτιού μου, ο πιτσιρικάς μου!!! Ιδού τα αποτελέσματά μας...

             

Απλό και μοναδικό!!!Δοκιμάστε το!!! Και η Σαρακοστή θέλει τη σοκολάτα της!!!

3 σχόλια:

  1. Πολυ χαιρομαι που σου αρεσε η συνταγη !!! Ο master chef σου αψογος!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτή η Ελπίδα....όλο μας ξεσηκώνει τελευταία!!!! Φαίνεται πεντανόστιμο.....τρέχουν τα σάλια μου πρωί πρωί!!!!
    Καλημέρα στους σεφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχχχχ το τσάκισα και είμαι και σε διατροφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips