Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Αποδοχή 2ου βραβείου!!!




Το δεύτερο βραβειάκι μου είναι γεγονός. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο blog της Αστεράτης παρέας, για τη στήριξη της.
Μπορεί να είναι ένα εικονικό βραβείο αλλά σου δίνει την δύναμη να συνεχίσεις να εκφράζεσαι και να έρχεσαι σε επαφή και με άλλα πρόσωπα που έχετε κάποια κοινά ενδιαφέροντα.

Αφού αποδέχτηκα το βραβείο μου, πρέπει να απαντήσω σε 10 ερωτήσεις. Τις ερωτήσεις με τις απαντήσεις θα τις βρείτε εδώ.

Με την σειρά μου απονέμω το βραβείο στα ακόλουθα blogs


  1. Αστεράτη Παρέα
  2. mama365days
  3. momyof6
  4. cheap smart toys
  5. mamaliciouss
  6. Μ@μ@ για σπίτι

3 σχόλια:

  1. Κάλλια μου, σε ευχαριστώ!!!!
    θα κάνω σύντομα σχετική ανάρτηση!

    Εικονικό το βραβείο, αλλά έκφραση στήριξης από άλλες μανούλες και πηγή δύναμης...

    την αγάπη μου, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να και η σχετική ανάρτηση- και πάλι σε ευχαριστώ, Κάλλια!

      https://momyof6.wordpress.com/2015/02/18/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF-liebster-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CF%8C-%CE%BC-3/

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο Κάλλια μου.. Καλή αρχή και σε σένα... Πολύ ωραία η αντζέντα σου..και ναι συμφωνώ ότι πρέπει να αποθηκεύουμε και σε hard copy τα τηλέφωνά μας.. Καλό βράδυ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips